lördag 15 juli 2017

Datorbekymmer

Min dator fungerar nu igen, har installerat om allting och förhoppningsvis lever den något år till. Tyvärr har allting försvunnit, mina typsnitt, mängder med filer och även mina program. Och jag har förbrukat mina licenser på av åldern märkta program (som dock har fungerat utmärkt för mig). Har sökt och testat flertalet gratis-program men inte riktigt hittat något jag trivs med ännu.

Nu har jag försökt mig på ett, men det går inte att texta i det. Så jag skriver fult för hand, precis som vanligt. Har inte lärt mig programmet alls, det är väldigt krångligt och knepigt, det blir aldrig så som jag vill ha det. Så jag har något att bemästra nu den kommande tiden.

Har även till slut äntligen fått min ritplatta att fungera som den ska. Så därför kan jag bjuda på lite mer ögonblicks-bilder.

Vad mer som är i görningen återstår att se. Jag vill inte lova något som jag inte blir klar med. Just nu försöker jag mest koncentrera mig på familjen och min odling av jordgubbar, tomater, ärtor, morötter, spenat, sallad, aprikos, melon m.m.

Vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar