måndag 11 september 2017

Uppdatering

Tomaterna rasar samman, det har regnat väldigt mycket under min semester och tyvärr har flera plantor skadats.

Annars har det inte varit särdeles händelserikt under veckan som varit. Jag har ritat väldigt lite, mest på papper men det är undanplockat så jag lägger inte upp någon bild.

Nu kommer jag fokusera på en uppfinning till mitt jobb, där delar är beställda så jag snart kan bygga ihop min prototyp. Förhoppningsvis fungerar det som jag tänker mig och då skall den testas i vinter när minusgraderna kommer. Spännande!


Ser även över en annan möjlighet med serier, försöker vara lite obekymrad och inte följa så mycket planer just nu. Istället får skaparglädje och inspiration styra.

Det blir även lite mer skrivande, vi får se hur det arbetet fortlöper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar